Intrebari despre magazinul online

1. Cum ma inregistrez?

Da click aici si urmareste instructiunile pas cu pas.

2. Ce fac daca uit parola?

Pentru a reseta parola apasa pe link-ul “Ai uitat parola?” si completeaza numele tau de utilizator si adresa de email. Noi iti vom trimite un email cu o noua parola pe care o vei putea schimba imediat dupa inregistrare.

3. Cum pot sa fac o comanda?

Acceseza sectiunea Magazin a site-ului si inregistreaza-te folosind numele de utilizator si parola aleasa. In magazin vei putea selecta produsele dorite facand click pe butonul “Adauga in cos”.

4. Costurile de expediere se aplica pentru toata comanda sau pe fiecare produs in parte?

Costurile de expediere de 20 lei TVA inclus + contravaloarea kilometrilor suplimentari (daca este cazul) se aplica pentru toata comanda. Costurile aferente transportului se vor evidentia separat pe factura.

5. Cum stiu ca mi-a fost inregistrata comanda?

Dupa ce ai trimis comanda vei primi un email de confirmare apoi vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre unul din reprezentatii nostri pentru confirmarea comenzii. Acest pas este necesar pentru verificarea comenzii si stabilirea detaliilor de livrare. Poti verifica deasemenea in meniul “Contul tau” starea comenzii (lansata, preluata, confirmata, facturata sau livrata) Daca ai nevoie de mai multe detalii te rugam sa ne contactezi gratuit la 0736.804.484

6. Ce conditii aveti pentru livrare gratuita?

Livrarea este gratuita in urmatoarele cazuri:

1. daca livrarea se va face direct de reprezentantii nostri in zilele stabilite de distributie pe traseul respectiv

2. daca livrarea se va face prin intermediul firmei Urgent Cargus:

  • GRATUIT+ contravaloarea kilometrilor suplimentari (daca este cazul) – daca se achizitioneaza cel putin un espresor „Alfreo Minnie”;
  • GRATUIT+ contravaloarea kilometrilor suplimentari (daca este cazul) – daca se achizitioneaza minim 4 cutii continand 24 monodoze de cafea „Espresso Alfreo” (indiferent de sortimentul ales);
  • GRATUIT+ contravaloarea kilometrilor suplimentari (daca este cazul) – daca se achizitioneaza minim o cutie continand 150 monodoze de cafea „Espresso Alfreo” (indiferent de sortimentul ales).
7. In cat timp va sosi coletul?

Termenul mediu de expediere este de 24 de ore de la confirmarea comenzii – pot aparea exceptii in anumite conditii (pentru anumite zone din tara sau perioade de timp ale anului).

8. Cine face livrarea?

Livrarea se face prin Urgent Cargus.